بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 31 ديسمبر 2012

تنسانى ليه بالله عليك .. وأنا قلبى حياته و روحه فيك ..



بعد ما ارتاحت روحي ليك وعرفت طعم الدنيا بيك

مشيت خلاص و ما قولتليش أنا أعمل إيه
؟

تنساني ليه بالله عليك و أنا قلبي حياته و روحه فيك

و ازاي هيجيله حبيبي نوم لو مش لاقيك ؟

أنا قلبى كنت بخاف عليه

شفتك ما اعرفش جرالي إيه

حبيت و خلاص محسبتهاش و لا قلت ليه

كان حلم دا و لا كان خيال لا ارتاحت و لا بيرتاحلي بال

ريحني و قولي إزاي البعد أقدر عليه

أجمل أيام فاتت أوام

و كإنه يادوب نظرة و سلام

و أنا لسه حبيبي بعيش غرام و بقول ياريت

على أد ما بتمناك في يوم

ترجعلي و اشوفك بس يوم

حاولت أنساك يوم بعد يوم و لا يوم نسيت

أنا قلبى كنت بخاف عليه

شفتك ما اعرفش جرالي إيه

حبيت و خلاص محسبتهاش و لا قلت ليه

كان حلم دا و لا كان خيال لا ارتاحت و لا بيرتاحلي بال

ريحني و قولي إزاي البعد أقدر عليه

 





http://imageshack.com/a/img691/9189/zau.gif

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق