بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 26 أبريل 2014

بتونس بيك و بلاقى فى قربك دنياى

بتونس بيك .. و إنت معايا
بتونس بيك و بلاقى فى قربك دنياى
لما تقرب .. أنا بتونس بيك
و أما بتبعد .. أنا بتونس بيك
وخيالك بيكون ويايا ويايا
وان جه صوتك .. صوتك بيونسني
وهواك في البعد بيحرسني
والشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا وانا وانا...
انا بتونس بيك وانت معايا

بتمر ساعات بعد لقانا .. و الروح لوجودك عطشانة
توحشني عينيك
و بلاقي الدنيا بقت فاضية .. مع ان الناس رايحة وجاية
و انا بحلم بيك
علطول في خيالي بناديلك .. و بقول يا تجيني يا حاجيلك
من غير مواعيد
و يا دوبك و فـ نفس الثانية .. بلاقيك قدامي يا عينيا
و الإيد فى الإيد

لما تقرب .. أنا بتونس بيك
و أما بتبعد .. أنا بتونس بيك
وخيالك بيكون ويايا ويايا
و ان جه صوتك .. صوتك بيونسني
و هواك في البعد بيحرسني
و الشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا وانا وانا...
انا بتونس بيك وانت معايا

و ساعات بتمنى اني اشوفك .. او حتى اشوف منك طيفك
مع حلم جميل
و ما بين لحظة وبين الثانية .. اسمع صوتك مالي الدنيا
و فـ عز الليل
انت اللي بتسعد اوقاتي .. و تأثر على كل حياتي اجمل تأثير
ارجوك ما تسبنيش وحديا .. و ان غبت ولو حتى شوية كلمني كتير

لما تقرب .. أنا بتونس بيك
و أما بتبعد .. أنا بتونس بيك
وخيالك بيكون ويايا ويايا
و ان جه صوتك .. صوتك بيونسني
و هواك في البعد بيحرسني
و الشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا وانا وانا...
انا بتونس بيك وانت معايا












 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق